Slik tok 7H plass på det digitale markedet

7H ble lansert i 2020, og allerede fra start hadde de en tydelig markedsføringsplan. Det resulterte i at de fikk kunder med en gang.

– Man har én sjanse til å vise seg fram. Hvis kunden ikke er fornøyd, går den videre til konkurrenten, sier Mattias Modig, deleier i 7H.


7h se 1 1 1 1 1536x980 1

En tydelig grafisk profil og en moderne og brukervennlig nettside var viktig da markisefirmaet skulle ta plass i markedet.

Siden de ikke var et etablert varemerke i 2020, var det viktig for dem å hjelpe kundene med å finne riktig og å være til stede der folk lette etter nye markiser.

– De fleste søker på Google når de leter etter en tjeneste eller et produkt. Så for oss var det viktig å begynne tidlig med søkemotoroptimalisering, sier Mattias Modig.

Topborn har siden starten jobbet aktivt med både SEO og Google Ads for 7H for å nå bredt ut til alle som leter etter markiser.

Siden selskapet er sesongbasert, satser de mer på å synes med annonser når perioden for solskjerming er i gang.

– Å ligge høyt oppe i Googles organiske søkeresultater er et viktig fundament å stå på. Google Ads har vært et godt supplement, ettersom noen mennesker trigges mer enn andre til å klikke på annonser, sier han.

Vi hjelper bedrifter, akkurat som din, med å nå ut til flere kunder.

“For oss var det en selvfølge at vi skulle ha en grafisk profil og en profesjonell nettside allerede fra start. Topborn har levert en helhetsløsning for oss, og vi er veldig fornøyde.”

Mattias Modig, deleier i 7H.
Denne nettsiden er beskyttet av reCAPTCHA og Googles personvernerklæring og vilkår for bruk gjelder.