Fra idé til global tilstedeværelse
Flexipadel, grunnlagt i 2020 i Finland, har på kort tid etablert seg i markedet innen installasjon av padelbaner over hele verden.
Samarbeidet med Topborn har resultert i en effektiv og oversiktlig nettside på sju ulike språk, og har åpnet dører til nye kunder og markeder gjennom søkemotoroptimalisering.

Det kontinuerlige arbeidet med søkeoptimalisering har vært vellykket for Flexipadel. Synligheten på Google har økt salget av padelbaner i flere land, spesielt i USA og Spania.
Flexipadels deleier, Christian Beckman, sier at selskapet får alt mellom 40 og 70 henvendelser i måneden via nettsiden.
– Det er veldig mange henvendelser, og nesten alle av dem er kvalitative. Samlet sett gjelder det flere hundre baner, sier Beckman.
Selv om Flexipadel ikke har fysiske etableringer i alle land, viser deres digitale tilstedeværelse at det likevel er mulig å nå et globalt marked. Med en moderne nettside og et aktivt arbeid for å oppnå høye posisjoner i Googles søkeresultater, har de blitt et tydelig eksempel på at en sterk digital tilstedeværelse er avgjørende for vekst.