Et vellykket samarbeid for økt digital synlighet
Stockholms Markpartner er et kundeorientert byggeselskap som spesialiserer seg innen grunn- og anleggsarbeid. De har sitt sete i Upplands Väsby og tilbyr tjenester som steinlegging, drenering, grunnarbeid og mye mer.
Samarbeidet mellom Topborn og Stockholms Markpartner ble innledet mot slutten av 2022, og siden den gang har vårt oppdrag vært å styrke deres synlighet på Google og på den måten nå ut til flere kunder.
Ved å analysere relevante søkeord, optimalisere innholdet og den tekniske strukturen på nettsiden samt jobbe med en effektiv off page-strategi, har vi hjulpet Stockholms Markpartner med å øke synligheten sin med flere søkeord og bedre plasseringer i søkeresultatene. Dette har ført til økt trafikk, flere potensielle kunder og en sterkere digital posisjon.
I tillegg til synligheten på Google har vi skreddersydd nettsiden deres ut fra deres ønsker. Den er designet for å gi en smidig brukeropplevelse og styrke merkevaren på nett. Fokuset har ligget på både estetikk og funksjonalitet, med enkle navigasjonsflyter og tydelige call-to-actions for å forbedre konverteringen.
– Det er viktig for oss å synes slik at vi får trafikk til nettsiden. Med den nye nettsiden har rangeringen på Google blitt bedre. I tillegg er Topborns webdesigner veldig dyktig og serviceinnstilt, sier Josef Lantz, eier av Stockholms Markpartner.
Så har företagets synlighet ökat över tid
Grafen visar antalet unika sökord där domänen hittas. Om domänen innehar flera positioner för ett sökord har bara den bästa positionen räknats.
No Data Found
