no computer

Tenk deg Robert, som driver et snekkerfirma.

Han får mange oppdrag via anbefalinger, men vet også at nye potensielle kunder starter søket sitt på nettet. Når han googler ser han at nettsiden knapt synes og ikke lenger gjenspeiler bedriften han har bygget opp.

Robert bestemmer seg for å oppdatere siden. For han har forstått at en brukervennlig, informativ og aktiv nettside ikke bare styrker førsteinntrykket – den skaper også de rette forutsetningene for å bli mer synlig på Google.

Derfor er
nettsiden din viktig.

En nettside jobber døgnet rundt og er alltid tilgjengelig. Den skal fungere som et digitalt utstillingsvindu og en god selger for bedriften din. Nettsiden skal vise frem merkevaren og generere salg via kontaktskjema, bestillinger, tilbudsforespørsler eller direktesalg.

For at nettsiden skal fungere effektivt er det viktig at:

  • Skjemaer og kontaktveier er enkle å finne og fungerer smidig, ellers risikerer du å miste potensielle kunder.
  • Nettsiden oppdateres jevnlig. En gammel eller utdatert side signaliserer lav aktivitet, mens en levende side styrker tilliten.
  • Tekst og språk er tilpasset deres type besøkende. Nettsiden skal være informativ, men samtidig enkel å forstå.
  • Design og brukervennlighet er tydelig og inspirerende. Den skal være enkel å navigere, ha en tydelig struktur og relevant innhold for å øke sjansene for at de besøkende blir interesserte.

  • Lurer du på om din nåværende nettside svikter på ett eller flere punkter?
arrow

En oppdatert og brukervennlig nettside gjør stor forskjell for både kunder og merkevare. Kontakt oss, så tar vi det videre.

Denna webbplats är skyddad av reCAPTCHA och Google sekretesspolicy och Användarvillkor gäller.